Prvič, za tiste, ki ne vedo, kaj sploh so platišča. To niso tisti pokrovi, ki so na gumah vendar je to tista zadeva na kateri sta zračnica ter guma. Poznamo več vrst platiščov. Lahko so narejena iz jekla, ta so težka vendar so močna, potem pa so tu še alu platišča in še platišča iz drugih lahkih zlitin. Alu platišča so lahka a so tudi močna, na samo moč zlitine vpliva tudi proces, kako je zadeva bila narejena.
Obstaja več vrst procesov kako narediti alu platišča. Seveda narediti jih ne more človek sam, za to so potrebna določena orodja in naprave. Recimo, vzamimo za primer neko podjetje v Ameriki, ki izdeluje motorje in po meri narejena platišča za motor. Vzamejo ogromen blok aluminija, ga postavijo v CNC napravo, ter začnejo z rezanjem in brušenjem tega bloka, dokler ta ne dobi podobe alu platišča. Takšni platišči niso prav močni, saj blok aluminija ni mogel biti po celem delu enakomerno močen.
Drugi izmed načinov pa je vlivanje v modele. Imamo že oblikovan platišč iz recimo voska, na ta vosek nanašamo poseben pesek. Ko je plast tega peska dovolj debela celotno zadevo vstavimo v peč. Pesek se v tej vročini segreje in sprime skupaj, vosek pa izteče oziroma zgori. Dobimo kalup v katerega lahko vlijemo razne zlitine, recimo aluminij, končni produkt pa so alu platišča, ki so močna. Platišča iz zlitin so dobra prav zato ker so lažja, če pa so lažja pa to tudi pripomore k boljšemu vodenju avtomobila in k bolj udobni vožnji.
Alu platišča so od drugih zlitin tudi boljša, predvsem zaradi boljše obstojnosti in odpornosti. Vzamimo za primer magnezijeva platišča, ta so lahka, kar je dobro, imajo pa slabost ki jo spremlja dobra lastnost… Blok magnezija ne more kar tako zagoreti, če pa že zagori, pa ga je nemogoče pogasiti, saj gori tudi pod vodo in ne potrebuje kisika. Alu platišča pa tudi bolje prevajajo toploto, kar pomaga zavoram na avtomobilu da se bolje hladijo, zaradi tega pa zavore bolje primejo.